جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

محصولات نوين پك

نوين پك طراحي و توليد انواع ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي و ساك دستي كاغذي

محصولات نوين پك

۱ بازديد

محصولات ما

 

چاپ كاتالوگ و بروشور

 

با زياد شدن انواع فعاليت هاي تجاري و استفاده از تجهيزات و نيروهاي متخصص در شركت هاي مختلف دانستن نوع فعاليت براي اغلب افراد جامعه و اطلاعات كامل در مورد شركت ها نيازمند كاتالوگ و بروشور تبليغاتي مي باشد و با جمع آوري اطلاعات و مكتوب كردن آن در بروشور اين آگاهي در بسياري از افراد به وجود مي آيد . كاتالوگ و بروشور يكي از روش هاي تبليغي بسيار موثر در موفقيت فعالان اقتصادي به شمار مي آيد زيرا معرفي شركت و اطلاع دادن از انواع تجهيزات و دستگاه ها و نيروهاي متخصص و در آخر اهداف آن به خواننده اين درك از نوع فعاليت مي رسد .

ساك دستي تبليغاتي

ساك دستي تبليغاتي

 

همانطور كه ميدانيد ساك دستي تبليغاتي ، از موثرترين روش براي تبليغات و عرضه محصولات شما مشتريان عزيز در نظر گرفته شده است . تعداد 50 قالب متفاوت از لحاظ سايز كه در طول و ابعاد مختلف به شما معرفي مي گردد. قالب ها بر اساس شماره 1 الي 50 نيز شماره گذاري شده است كه هر عدد به عنوان شماره قالب محسوب ميشود. اين امر توسط شركت نوين پك جهت سهولت و افزايش سرعت عمل در كار توسط طراحان نوين پك ايجاد شده است.

 

ساك دستي پارچه اي در دو نوع دوختي و پرسي ميباشد. همانطور كه از نام آن پيداستساك دستي پرسي ، به وسليه دستگاه ،پرس شده و بدون جاي دوخت است. ساك دستيدوختي نيز ، به صورت دوخته و كاملا مستحكم است. به طور كلي ساك دستي پارچه اي در گرماژ 90و 60 ، با تنوع رنگ در پارچه و كاملا مطابق با سليقه شما قابل چاپ است، ساك دستي پارچه اي دوختي، قابل اجرا با چاپ سيلك و حداقل دو رنگ در چاپ و ساك دستي پارچه اي پرسي نيز يك رنگ چاپ ميباشد. يكي از مزاياي اين نوع ساك دستي ، جنس مصرفي آن بوده كه علاوه بر استحكام ، امكان بازيافت اين محصول نيز وجود دارد . دسته ساك دستي پارچه اي از استحكام بالايي برخوردار است

ساك دستي كاغذي
 

ساك دستي كاغذي همانطور كه از نامش پيداست به صورت كاغذي ارائه ميشود كه كاربردهاي گوناگون و متنوعي دارد و يك ركن تبليغاتي مقرون به صرفه و شكيل به حساب مي آيد ، ساك دستي كاغذي در تمام دنيا مرسوم ميباشد كه تمام برندهاي معروف دنيا و رقباي آنها، در كنار محصول خود، اين ساك دستي را به صورت هديه ي تبليغاتي به مشتري ارائه مينمايند كه علاوه بر جذابيت در ارائه محصول ، يكي از ركنهاي مهم و موثر در تبليغ برند محسوب ميشود ، به اين ترتيب برند شما به صورت تبليغات موثر به دست مصرف كننده خواهد رسيد و در ديد عموم قرار ميگيرد، بنابراين شما با كمترين هزينه ميتوانيد نام تجاري و برند خود را در خاطر بيننده ماندگار كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.