پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تعميرات دستگاه تصفيه آب

نوين پك طراحي و توليد انواع ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي و ساك دستي كاغذي

تعميرات دستگاه تصفيه آب

۲ بازديد

تعميرات دستگاه تصفيه آب و اطلاعات كلي درباره چگونگي انجام اين فرايند موضوعي است كه قصد داريم در مقاله امروز خود به بررسي آن بپردازيم. همچنين نكاتي مانند نحوه عملكرد و فعاليت دستگاه تصفيه آب را نيز بيشتر براي شما توضيح خواهيم داد. همانطور كه ميدانيد دنيا در حال حاضر با مشكل بسيار مهمي دست و پنجه نرم ميكند. ويروس كرونا در چند ماه اخير به مهمترين مشكل جوامع مختلف بشري تبديل شد. عدم رعايت نكات بهداشتي و مواردي از اين قبيل از دلايلي بود كه باعث شد اين ويروس به سرتاسر دنيا نفوذ كند. به همين دليل رعايت نكات بهداشتي و داشتن تغذيه اي مناسب از دلايلي است كه باعث ميشود تا شما و اطرافيان از مشكلات مختلف بهداشتي و سلامتي در امان باشيد.

تصفيه آب

آب يكي از مهمترين عناصر طبيعي است كه انسان روزانه با آن در ارتباط است. به طور كل جوامع و دولت ها در سرتاسر اين كره خاكي تلاش خود به منظور انتقال آب به بهترين و سالمترين شكل ممكن به مردم كشور خود دارند. با اين وجود مشكلات متعددي نظير آلودگي آب و وجود باكتري و انگل هاي مختلف در اين عنصر همچنان خطر بزرگي براي انسانها به حساب مي آيد. دستگاه تصفيه آب گزينه اي است كه ميتواند اين مشكل را براي شما حل كند. نگهداري و رسيدگي به موقع به اين دستگاه بر افزايش ميزان عملكرد آن نيز تاثيرگذار است.

عملكرد دستگاه تصفيه آب به چه شكل است؟

پيش از اين كه بخواهيم اطلاعاتي درباره تعميرات دستگاه تصفيه آب و عملكرد آن بپردازيم، سالانه بيش از 10 ميليون نفر بر اثر آلودگيهاي موجود در آب آشاميدني جان خود را از دست مي دهند. از اين ميان بيش از 70 درصد جانباختگان از كشورهاي در حال توسعه هستند. اين موضوع به نوبه خود باعث شد تا ميزان استفاده از نمونه هاي مختلف دستگاه تصفيه آب زياد شود. دستگاه تصفيه آب با عملكرد و مشخصه هاي متفاوت خود ميتواند سلامت آب آشاميدني را براي شما و خانوادهتان تامين كند.

معمولا بهترين گزينه براي داشتن تعميرات دستگاه تصفيه آب و عملكرد مناسب، استفاده از نمونه هشت مرحله اي آن است. فيلترهاي موجود و عملكرد آنها در اين نمونه از دستگاه هاي تصفيه آب عبارتند از:

  • فيلتر رسوب: استفاده به منظور نابودي رسوب و لجن موجود در آب
  • فيلتر فرابنفش: استفاده به منظور نابودي ميكروب و ميكروارگانيسم ها
  • فيلتر ممبران: انجام اسمز معكوس
  • فيلتر مادون قرمز: استفاده جهت اكسيژن سازي
  • فيلتر مينرال: انتقال املاح ضروري مانند منزيم و كلسيم از طريق آب
  • فيلتر كربن: تنظيم طعم و مزه آب

معمولا كمپاني هاي بسيار زيادي از سرتاسر جهان در زمينه توليد و تعميرات دستگاه تصفيه آب مشغول به كار هستند. دستگاه هاي آمريكايي، تايواني و چيني بهترين گزينه ها براي خريداري شناخته شده اند.

اطلاعات كلي درباره تعميرات دستگاه تصفيه آب

تعميرات دستگاه تصفيه آب يكي از موارد مهمي است كه معمولا پس از گذشت بازه نسبتا طولاني بايد به فكر آن باشيد. دستگاه تصفيه آب مانند ساير دستگاه هاي مصرفي، پس از گذشت زمان نيازمند رسيدگي و انجام تعميرات لازم است. با هم چند نمونه از اين موارد را مورد بررسي قرار ميدهيم.

حتما در زمان مشخص و موردنياز فيلتر دستگاه تصفيه آب را تعويض كنيد

اگر به ظاهر دستگاه تصفيه آب دقت كرده باشيد، ساختار سه پارچي دستگاه تصفيه آب داراي سه فيلتر متفاوت است. جدا از اين موارد ممبران نيز يكي ديگر از فيلترهايي است كه در نزديك موتور دستگاه قرار دارد. البته ساير فيلترها نيز از اهميت بسيار زيادي برخوردارند اما اين چهار مورد بايد حتما در زمان مشخص تعويض شوند. در صورت عدم تعويض به موقع، مواردي مانند عدم تصفيه آب، تغيير طعم، توليد پسآب و . . . از مواردي است كه ممكن است براي شما مشكل ساز شود. به طور معمول فيلتر اول( سمت راست از روبرو) با توجه به سختي آب منطقه بين 4 تا 6 ماه است. فيلتر شماره دو در صورت تعويض به موقع فيلتر يك، 1 سال زمان براي تعويض نياز دارد. فيلتر شماره سه نيز معمولا اين بازه زماني براي تعويض را نياز دارد. فيلتر ممبران بر اساس مشخصه هايي مانند تست تي دي اس بين 1 تا 2 سال ميتواند متغير باشد.

از سلامت قطعات اصلي دستگاه تصفيه آب اطمينان حاصل كنيد

براي اين كه تعميرات دستگاه تصفيه آب به بهترين و سريعترين شكل ممكن انجام شود، بهتر است از سلامت قطعات مصرفي و اصلي دستگاه اطمينان حاصل كنيد. از اين موارد ميتوان به شير برقي، منبع ذخيره آب، پمپ، هوزينگ، موتور اصلي و . . . اشاره كرد. در صورت عدم توجه به اين موارد در هنگام تعميرات دستگاه تصفيه آب، اين امكان وجود دارد تا با مواردي مانند سوختن دستگاه و عدم تصفيه آب روبرو شويد.

در هنگام تعميرات دستگاه تصفيه آب خود از آبريزي جلوگيري كنيد

حتما در باز و بسته كردن هوزينگ ها و همچنين صحيح قرار گرفتن واشر آب بندي اطمينان حاصل كنيد. اين كار از دفرمه شدن اورنگها جلوگيري كرده و به نوبه خود باعث ميشود تعميرات دستگاه تصفيه آب شما با هزينه كمتر و سرعت بيشتري انجام شود.

جمع بندي

تعميرات دستگاه تصفيه آب و اطلاعات كلي درباره اين دستگاه از مواردي است كه در مقاله امروز به بررسي آن پرداخته شد. به نظر شما چه موارد ديگري را بايد براي تعمير اين دستگاه در نظر گرفت؟ با ما همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.