جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

كارت ويزيت و طراحي انواع كارت ويزيت

نوين پك طراحي و توليد انواع ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي و ساك دستي كاغذي

كارت ويزيت و طراحي انواع كارت ويزيت

۳ بازديد

كارت ويزيت و طراحي انواع كارت ويزيت

كارت ويزيت يكي از مهم‌ترين موارد محصولات اداري محسوب ميشود ، چرا كه در هر شغل و صنفي ، كارت ويزيت يكي از ملزومات واجب و اساسي براي شغل شما به حساب مي آيد. در ادامه نكاتي مهم در باره طراحي كارت ويزيت در اختيار شما عزيزان قرار خواهيم داد. با نوين پك همراه باشيد…

كارت ويزيت يكي از مهمترين نياز هر شغل است. كارتهاي ويزيت نشانه هويت كاري شماست.

v1

طراحي كارت ويزيت چه ويژگيهايي دارد؟

كارت‌هاي ويزيت به‌عنوان عنصر اصلي و تأثيرگذار در معرفي و پيشبرد فعاليت يك سازمان و يا شركت قلمداد مي‌شوند و معمولاً در ابعاد مشخص و در حدود 9 در 5 سانتي‌متر طراحي و توليد مي‌شوند. در رابطه با جزئيات كارت‌هاي ويزيت بايد به مواردي همچون نام تجاري سازمان و يا شركت, نوع فعاليت، آدرس دقيق پستي، شماره‌هاي تماس ثابت و همراه و همچنين آدرس سايت با فونت يكسان و يك اندازه اشاره نمود. در بسياري از موارد توصيه مي‌شود كه از رنگ‌هاي برند سازمان در اين دسته از ملزومات اداري استفاده شود تا تأثيرات بيشتري در جلب‌توجه افراد و سازمان‌هاي ديگر داشته باشد. تصاوير به‌كار رفته در كارت‌هاي ويزيت نيز مي‌تواند در جذابيت طراحي آن تأثيرات مناسبي داشته باشد.

طراحي انواع كارت ويزيت و چاپ كارتهاي ويزيت با قيمت بسيار مناسب توسط شركت نوين پك

v2

چاپ انواع كارت ويزيت با قيمت مناسب

كارتهاي ويزيت در تيراژ بالا و در چند نوع كارت ويزيت سه بعدي ، مات و براق چاپ ميشوند. طراحي و چاپ كارت ويزيت متناسب با ايده و نظر شما در شركت نوين پك انجام ميشود كه علاوه بر كيفيت ، از قيت بسيار مناسبي برخوردار هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.