جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

سربرگ چيست؟

نوين پك طراحي و توليد انواع ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي و ساك دستي كاغذي

سربرگ چيست؟

۱ بازديد

سربرگ چيست؟

براي اينكه بتوان در شركت و سازمان‌ها نامه‌هاي اداري را ايجاد نمود از برگه‌هايي با اندازه A4 به‌صورت عمودي استفاده مي‌شود. اين برگه‌ها سربرگ نام دارند و از موارد ديگر ست اداري مي‌باشند. هر شركت وسازماني جهت انحام امور اداري به صورت رسمي نساز به سربرگها دارند ودر واقع جز مهمي از اساس كار شركتها محسوب ميشود.

سربرگ نياز مهم هر سازمان است ،سربرگ ها برگه A4 داراي لوگو و آدرس هستند.

sarbarg

طراحي سربرگ ها شامل چه مواردي است؟
طراحي سربرگ معمولاً از عناوين مهمي همچون عنوان، پيوست، آدرس دفتر و سايت اينترنتي، ايميل و همچنين لوگو استفاده مي‌شود و در برخي موارد عناصري ديگري نيز در اين دسته از برگه‌هاي اداري به‌كاربرده مي‌شوند. در طراحي سربرگ مي‌بايست به قرار گرفتن عنوان, لوگو و همچنين آدرس و نشاني توجه خاصي نمود.

طراحي و چاپ سربرگ ها
طراحي و رعايت نكات دستوري در يك سربرگ بسيار مهم تلقي ميشود. يكي از موارد مهم فونت نوشتاري و اندازه آن در سربرگ‌ها است. رعايت تمامي موارد گفته‌ شده براي عدم آسيب به سربرگ مي‌باشد و بدين منظور براي هريك از موارد جايگاه و شرايط خاصي مدنظر قرارگرفته مي‌شود. به‌عنوان‌ مثال لوگو در برخي از موارد در قسمت بالا و در گوشه چپ با اندازه‌هاي مشخص حك مي‌شود تا ديگر موارد در سمت راست قرار گيرند. نكته مهم در رابطه با رنگ‌هاي به‌كاررفته متون در سربرگ مي‌باشد كه در بسياري از موارد كاملاً بي‌رنگ هستند تا در زمان چاپ كيفيت مناسبي حاصل شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.