جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

ست اداري

نوين پك طراحي و توليد انواع ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي و ساك دستي كاغذي

ست اداري

۱ بازديد

ست اداري چيست و تعريف كلي از طراحي ست اداري سازمان و شركت‌ها
ست اداري نشانه هويت و نماد هر شركت و سازماني ميباشد . با استفاده از برند و لوگو مي‌توان به فعاليت‌هاي يك سازمان هدف و جهت بخشيد. همان‌طور كه مي‌دانيد هر ارگاني براي شروع به كار و شناخته شدن در ميان جامعه نيازمند نام و برند تجاري است كه از طريق آن بتواند هويت مشخصي براي خود تعيين كند. بنابراين در كنار نام و برند هر سازماني مجموعه‌اي به نام ست اداري ، بسيار مورد توجه صاحبان مشاغل و برندهاي بزرگ قرارگرفته است.

o1

مجموعه ست اداري نياز اساسي يك سازمان است كه شامل اجزاي مانند سربرگ و… ميباشد

كاربرد ست اداري
با استفاده از اين مجموعه مي‌توان تمامي فعاليت‌هاي انجام‌شده در اين مكان‌ها را با اصولي مشخص و تعيين‌شده به سمت جلو پيشبرد. اما طراحي ست اداري به مجموعه‌اي از سربرگ a5 و a4، كارت ويزيت، پاكت نامه، پاكت سي دي، انواع مختلف كارت ورود و خروج و همچنين دفترچه‌هاي يادداشت گفته مي‌شود كه به‌صورت عمومي و يا اختصاصي طراحي مي‌شوند. درواقع هر شركت و سازماني مي‌تواند اين مجموعه را براي نوع فعاليت خود طراحي نموده و توليد نمايد.

ست اداري شامل چه اجزايي ميباشد؟
همانطور كه اشاره شد با توجه به فعاليت شركت شما، ست اداري شاما قسمتهاي متفاوتي ميباشد ، اما به طور كلي ست هاي اداري شامل : سربرگ ، پاكت ناه ، يادداشت ، كارت ويزيت و… است كه با توجه به نياز برند شما چندين مورد ديگر همانند پاكت سي دي يا تقويم روميزي و… ميتوان به اين ست اضافه نمود.

o2

ست اداري هويت يك برند و يك راه تبليغاتي است ، يك ست اداري مجموعه اي از برگه ها با لوگو شركت ميباشد.

ملزومات ست اداري با نوين پك
شركت نوين پك با نام اختصاري نوين پك، نكاتي را در رابطه با ملزومات ست اداري در اختيار مشتريان گرامي قرار ميدهد تا با رعايت اين نكات از تبليغاتي موثر و مفيد برخوردار گردند:

ست اداري براي مشخص كردن هويت و فعاليت اختصاصي يك شركت طراحي مي‌شود و بنابراين توجه به طراحي آن از مهم‌ترين مواردي است كه مسئولين در سازمان و شركت‌ها به آن توجه مي‌نمايند.
سربرگ شركت و سازمان از عناصر مهم اين مجموعه مي‌باشد كه نكات مهمي در رابطه با اندازه سربرگ و همچنين فونت نوشتاري در آن بسيار مهم است. قرار گرفتن لوگو در جايگاه مشخص از ديگر موارد مهم در طراحي سربرگ مي‌باشد.
پاكت نامه نيز براي قرار دادن سربرگ در داخل آن مي‌بايست با فاكتورهاي مشخصي طراحي و توليد شود. يكي از اين موارد اندازه پاكت نامه متناسب با سربرگ مي‌باشد.
طراحي كاتالوگ، پاكت سي دي و بروشور نيز از مهم‌ترين موارد در ست‌هاي اداري مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.