جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بروشور چيست؟

نوين پك طراحي و توليد انواع ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي و ساك دستي كاغذي

بروشور چيست؟

۱ بازديد

بروشور چيست؟
بروشور مجموعه اطلاعات جزئي و خاص در مورد خاصيت يك نوع محصول، فوايد و عملكردهاي احتمالي آن، نحوه مصرف، قيمت آن، تنوع رنگي (درصورت داشتن) و… ميباشد. بروشورها در مجموع شامل اطلاعاتي از محصول هستند كه براي مصرف كننده مفيد است و براي انتخاب محصول توسط مصرف كننده در آن درج مي گردد. در ادامه به بررسي كاربرد و ويژگيهاي بروشور ميپردازيم

b2

بروشور مجموعه اطلاعات لازم از محصولات است. يك بروشور معرف محصول شماست.

كاربرد بروشورها براي مصرف كننده و توليد كننده ها
به طور كلي تمامي شركت ها ، برندها و كارخانه ها، جهت معرفي و در اختيار قراردادن اطلاعات لازم و مفيد در مورد محصول خود ، به بروشور نياز دارند. به همين دليل بروشورها در بسياري از فروشگا ها كه داراي تنوع محصول بالايي هستند وجود دارند و مخاطبين با مطالعه بروشور ميتوانند محصول مورد نظرشان را به درستي انتخاب نمايند. به طور مثال اگر شما توليد كننده محصولات آرايشي و بهداشتي هستيد، بروشور محصولات شركت شما مي تواند به اين صورت باشد: بروشور محصولات شامپو حاوي: انواع سري شامپوهاي توليد شده اعم از شامپو آلئوورا (مخصوص موهاي چرب ، خشك و معمولي)، شامپو سير (مخصوص موهاي چرب، خشك و معمولي)، شامپو حجم دهنده (مخصوص موهاي چرب، خشك و معمولي) و… كه هر يك حاوي اطلاعاتي مربوط به خواص و فوايد محصول، نحوه استفاده و مدت زمان مصرف، قيمت محصول، تفاوت هر يك از محصولات با يكديگر و … كه تمامي اين اطلاعات براي مصرف كننده، داده مي شود تا از ميان آنها يكي را بر اساس توضيحات مندرج، برگزيند.

سايز و ابعاد بروشور
بروشورها داراي اندازه هاي مختلف هستند كه با توجه به نياز و سليقه مشتريان چاپ مي گردند، ابعاد نرمال بروشورها در دو سايز آ 4 و آ 5 و به صورت سه لت و دو لت چاپ و طراحي ميشوند و داراي تيراژ بالايي هستند زيرا قرار است كه در ميان مصرف كنندگان بيشماري توزيع گردد. گرم كاغذ آنها مي تواند به دلخواه انتخاب شود، كه با توجه به نوع و سليقه مشتريان ميتواند متفاوت باشد.

b1

چاپ بروشور در سايزهاي مختلف انجام ميشود. قيمت بروشورها ارزان و مفرون به صرفه ميباشند.

قيمت بروشور
قيمت بروشورها بسته به گرم كاغذ و ابعادشان متفاوت ميباشد . به طور كلي بروشورها ارزان هستند و به دليل تيراژ بالا به دليل مقرون به صرفه بودن ، در گرم پايين چاپ ميشوند، بنابراين تمام مشتريان ميتوانند براي محصولات خود از بروشور استفاده نمايند چرا كه علاوه بر زيبايي و احترام به مخاطبان ، از قيمت بسيار مناسبي برخوردار هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.