جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

كاتالوگ چيست؟

نوين پك طراحي و توليد انواع ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي و ساك دستي كاغذي

كاتالوگ چيست؟

۱ بازديد

كاتالوگ چيست؟

كالانما يا كاتالوگ كتابچه و يا راهنماي معرفي كليات كالا، امكانات و خدمات ميباشد و بيشتر به جنبه ي تجاري، بازاريابي و جذب مخاطب توجه ميشود، در واقع كاتالوگ ها مجموعه اطلاعات جزئي و خلاصه شده اما در عين حال به شدت داراي اهميت ميباشند.

كاتالوگ ها اطلاعات مناسبي از محصولات را شامل ميشوند
كاتالوگ شامل چه اطلاعاتي ميشود؟
كاتالوگ ها براي محصولات طراحي و چاپ ميشوند و در آن اطلاعاتي از قبيل خاصيت يك يا چند محصول ، عملكردها ، نحوه مصرف ، قيمت ، تنوع رنگي و جزيياتي مرتبط با محصول در كاتالوگ درج ميشود. تمامي برندها و كارخانه هاي بزرگ كه داراي محصولات متعددي هستند ، با گردآوري و چاپ كاتالوگ ، اطلاعات مفيد و جامع مناسب براي هر محصول را در اختيار مشتري قرار يدهند تا مشتري بتوانيد به راحتي با خواندن آنها اطلاعات مورد نياز را در رابطه با محصول موردنظر دريافت نمايد.

چاپ كاتالوگ كمك شاياني براي معرفي محصولات ميكند
مزيت كاتالوگ براي محصول چيست؟
همانطور كه اشاره شد در رابطه با هر محصول جزيياتي در كاتالوگ شرح داده ميشود ، بنابراين اگر شما براي فروش محصول خود نياز به بازارياب داشته باشيد و همچنين به دنبال معرفي محصول خود ميباشيد ، با استفاده از كاتالوگ اين امر را ميسر ميسازيد و در واقع ، كاتالوگها نماينده و معرف محصولات شما ميباشد و مشتري با مطالعه كاتالوگ ، ديگر نيازي به مشاور ندارد.

انواع كاتالوگ ها
كاتالوگ ها داراي انواع مختلفي ميباشند كه در واقع نوع آنها به مدل صحافي كاتالوگها مرتبط است. به طور كلي كاتالوگ ها در سه نوع متفاوت مفتول لوپ ، مفتول ساده و چسب گرم ارائه ميشوند . شركت نوين پك با طراحي ، چاپ و صحافي كاتالوگها در سه نوع ذكر شده ، سعي در جلب رضايت مشتريان با كيفيت عالي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.